ILU JA MOOD

10 SALEDA PIHA NIPPI: Kuidas kiiremini rasva põletada?

Toome sinuni lihtsad nipid, kuidas rasv kiiremini põlema panna!

#1 JOO ROHELIST TEED

Rohelist teed tuntakse rohkem kui vähivastast jooki, kuid see aitab ka seedimist kiirendada. Inimestel, kes jõid rohelist teed kolm korda päevas, kiirenes metabolism 4%. Ehk tänu tee joomisele kulutasid nad 60 lisakalorit.

#2 TÕSTA RASKUSEID

Jõutreening on parim viis kiirelt rasva põletada. Lisaks tõstab see metabolismi kiirust sel ajal, kui keha on puhkeasendis ehk siis näiteks lihtsalt istudes põletad sa rohkem kaloreid. Mida rohkem lihaseid sul on, seda rohkem põletab su keha kaloreid.

#3 SÖÖ RAUDA

Kui sinu kehas pole piisavalt mineraale, ei saa su keharakud ka piisavalt hapnikku. Ning see omakorda aeglustab metabolismi. Rauaallikad on näiteks mitmed kaunviljad, pähklid, seemned ja maitsetaimed.

#4 JOO VETT

Saksamaal viidi läbi uuring, kus leiti, et kaks klaasi vett mingil kindlal ajahetkel (näiteks lõunasöögi kõrvale) , kiirendab sinu ainevahetust 30%. Seega kui sa jood lisaks 1,5 liitrit vett päevas, siis põletad sa aastas tänu sellele 17 400 lisakalorit ehk siis kaotad aastas tänu sellele 2,5 kilogrammi.

#5 VÄLDI ALKOHOLI

Sa soovid, et sinu lemmiktoit ei ladestuks otsejoones sinu puusadesse? Siis loputa see alla veega, mitte veiniga! Juues kaloririkka või rasvase toidu juurde alkoholi, põletab su keha vähem toidust saadud kaloreid ja need ladestuvad rasvadena.

#6 INTERVALLTREENING

Intervalltreeningud keeravad rasvapõletuse lakke. Need põletavad rohkem kaloreid kui ühtlase tempoga aeroobikatrenn. Järgmine kord, kui jooksma lähed, siis proovi näiteks iga 5 minuti tagant teha 30 sekundit sprinti. Intervalltreening toimub sedavõrd intensiivselt, et keha jätkab kalorite põletamist kogu ülejäänud päeva, püüdes saadud koormusest taastuda.

#7 LISA VÜRTSI

Kui sulle meeldivad vürtsikad toidud, siiis proovi seda: lisa natuke tšillit, jalapenosid ning cayenne´i pipart oma salatile. Tänu neis sisaldavale kapsaiinile, annab see su metabolismile täiskäigu. Kapsaiin on ühend, mis annab su kehale käskluse vallandada adrenaliini ning see omakorda kiirendab ainevahetust.

#8 KIIRED HARJUTUSED

Kui sul ei ole väga palju aega trenni tegemiseks, siis proovi Tabata treeningut, mis keskendub ühele liigutusele. Viis minutit Tabata treeningut on viis korda intensiivsem kui tavaline kardiotreening. Kuidas see käib? Tee näiteks 20 sekundi jooksul nii palju kätekõverdusi, kui jaksad. Seejärel puhka 10 sekundit ja alusta uuesti 20sekundilise kätekõverduste seeriaga. Ja nii 8 korda järjest. Seejärel võid teha sama meetodi järgi näiteks väljaasteid.

#9 KASUTA VANKRI ASEMEL KÕHUKOTTI

Järgmine kord, kui oma lapsega jalutama lähed, jäta vanker koju ja kasuta kõhukotti. Nii põletad rohkem kaloreid, kuna kannad endaga kaasas lisaraskust.

#10 SÖÖ PALJU TSITRUSELISI

Tsitruselistes leiduv C-vitamiin aitab metabolismi kiirendada ja samuti kiirendab see rasvade põlemist. Söö apelsine, mandariine, greipi ning lisa sidrunit ja laimi oma joogivette.



Back to top button
Close