TERVIS

105-aastase Jaapani arsti väärtuslikud nõuanded

Jaapani arst Shigeaki Hinohara suri 105-aastasena, olles meile jätnud väärtuslikke nõuandeid, mis on talle taganud pika eluea ja hea tervise.

Dr. Shigeaki Hinohara on üks ennetava meditsiini pioneere. Tänu oma uurimistöödele füüsilise ja vaimse tervise vallas, mis ta läbi viis, kirjutas ta 75 raamatut, kus ta jagas nõuandeid, mis võimaldavad paremini elada.

Aga just oma best-selleris, mis ilmus müügile natuke enne tema surma, kirjutas arst saladustest, mis on temal võimaldanud elada ja olla õnnelik nii kaua.

Siin on need 14 võtit, mis tugevdavad tervist ja aitavad elada kaua.

1. Mõtle positiivseid mõtteid selleks, et olla ja elada õnnelikult

Hoides oma peas häid ja positiivseid mõtteid, lood sa oma kehas uue energia. Ja see aitab sul elus teha ilusaid tegusid. Et olla õnnelik, peab su peas olema armastuse , rõõmu ja tänulikkuse mõtteid.

2. Jaga oma teadmisi teistega

Dr. Hinohara viis läbi üle 150 konverentsi. Ta pühendas oma elu teiste aitamisele ja jagades erinevaid töökogemusi ja teadmisi, võis ta tunda väga suurt sisemist rahulolu.

3. Kui sa tunned end hästi, ei pea sa pensionile jääma

 Tööl käimise lõpetamiseks ei ole vanust. Kui su töö sind köidab ja sulle meeldib, kui sulle meeldib see, millega sa tegeled, siis ei pea sa pensionile jääma.

4. Organiseeri ja planeeri oma aega

Oluline on õppida planeerima igapäevaseid toimetusi. Sa suudad lihtsalt palju rohkem, kui su aeg on korralikult planeeritud ja kui sul on eesmärgid paigas.

5. Ära ela selleks, et raha kokku kuhjata

Enamik inimesi pole kunagi rahul sellega, mis neil juba on. Nad tahavad koguaeg rohkem raha ja materiaalseid asju. Ja järelikult ei saa nad kunagi õnnelikuks. Õpi nautima seda, mis sul juba on ja ole selle eest tänulik, enne kui on liiga hilja.

6. Leia endale inspiratsiooniallikas

Sa oled ainulaadne ja ei taha ju kellelegi sarnaneda. Ent sa võid end inspireerida neist inimestest, kes on edu saavutanud ja leida vahendeid, mis aitavad sinul omakorda edu saavutada.

7. Valva oma kehakaalu

Ülekaal ja paksus takistavad inimese heaolu ja lühendavad eluiga. Hoolitse siis oma kehakaalu eest ja toitu tervislikult.

8. Käi trepist

Sellepärast, et hoolitseda oma tervise eest, unusta ära liftid ja käi trepist. See väike muutus sinu eluviisis tõstab märkimisväärselt igapäevaselt kulutatud kaloritehulka ja aitab sul terve olla.

9. Ära usalda alati oma arsti

Kui sul on terviseprobleeme, siis ilmselt tahad sa arsti nõu kuulda võtta ja oled valmis järgi proovima kõiki ravimeetodeid. Aga samuti võid sa ise otsida alternatiivseid vahendeid ja neid kasutada valu vaigistamiseks.

10. Söö teadlikult

Isegi, kui sulle maitseb tööstuslik toit, katsu ilma läbi saada. Söö selleks, et toita oma keha rakke organismis ja mitte selleks, et neid hävitada. Vali selleks tervislikud toiduained, mis sisaldavad rikkalikult vitamiine ja mineraale ja on kehale heaks energiaallikaks.

11. Ära tarbi liiga kergekäeliselt ravimeid

Väldi niipalju, kui võimalik ravimeid ja eelista alternatiivseid looduslikke vahendeid, mis aitavad valu ära võtta. Meditsiiniliseid ravimeid võta ainult äärmisel juhul.

12. Soorita lõdvestavaid toiminguid selleks, et valust üle saada

Mõnikord võib valu olla üsna salapärane ja raske on leida, mis selle põhjustajaks on. Sellisel puhul võid proovida meditatsiooni abi, kuulata rahustavat muusikat või tegeleda asjadega, mis sulle meeldivad selleks, et valust üle saada.

13. Vabasta end emotsioonidest, mis ei lase sul end hästi tunda

Mõnikord võivad emotsioonid vallandada füüsilisi valusid. Need psühhosomaatilised häired viitavad sisemisele vaimsele kannatusele. Katsu oma peas selgust leida ja vabasta end negatiivsetest tunnetest.

14. Lepi sellega, et sa ei saa kõike kontrollida

Mõned asjad leiavad elu aset ilma, et me sinna midagi parata saaksime. Kahjuks aga tunnevad inimesed sellistel puhkudel hirmu tuleviku ees. Sa ei saa tulevikku muuta ja kõik, mida sa praegu teha saad, on muuta oma olevik ilusamaks. 


Back to top button
Close