Jokeri trenninipid: treenitud triitseps muudab õlavarre ilusaks!

Heia, trennisõber! Möödunud on taas seitse päeva ja aeg on vaadata, mis nippe jagab personaaltreener Marko “Joker” Toomingas seekord. Triitseps on õlavarre kolmpealihas, mis sarnaselt biitsepsile tahab regulaarselt treenimist. Kui mehed üldjuhul ikka teavad, mis lihas see triitseps on, siis naistele olgu selgituseks öeldud, et see on see lihas, mille treenimisel kaob inetu ja rippuv “käelott” õlavarrelt.

triitseps
Foto: PantherMedia/Scanpix

WOWEesti.ee soovib, et meie kodumaa naised oleksid ikka ilusate õlavartega ja et meeste kätes oleks rohkem rammu. Eesmärgi saavutamiseks pöördusime taas Jokeri poole, kes näitas meile ühte kerget harjutust, mida ka Sina lihtsa vaevaga praktiseerida saad.

 

 

SOOJENDUS

  • Venita, kõnni/jookse lindil, sõida rattaga … 10 minutist piisab.
  • Tee mõnd triitsepsi-harjutust kerge koormusega, et lihas kindlasti soe oleks. Soojenduseks sobib ka antud trenninipis nähtav harjutus, kuid kergema raskusega.

TREENING

  • Kasuta maksimaalselt suuri raskusi, millega jõuad teha 6-8 kordust! 6-8 kordust on vajalik, kui soovime endale ilusat fitnesskeha. Rohkem kordusi ei põleta rohkem keharasva. Keharasva põletame teadliku toitumisega! Lihased vajavad suuri raskusi, et areneda.
  • triitseps
    Triitseps. Foto: PantherMedia/Scanpix

    Kasuta maksimaalset amplituuti ja lükka küünarnukid isegi nö “lukku” alumises asendis.

  • Ära tööta seljaga, st ära liiguta küünarnukke üles. Pigem suru need taha ja nii isegi ülemises faasis.
  • Venita triitsepsit, mitte seljalihast.
  • Ära tee pause, hoia lihas töös ja säilita pinge.
  • Liiguta raskust 2 sek alla ja 4-5 sek üles.
  • Kui enam ei jaksa tee 2-3 kordust VEEL!
  • Igat seeriat soorita nii, nagu see oleks su viimane, ära jäta “varu” järgnevateks seeriateks.
  • Lõpeta seeria alati ülemises faasis.(Ära lase raskusel “kukkuda”, vaid langeta see rahulikult)
  • Venita mõõdukalt seeriate vahel treenitavat lihast.
  • Keskendu igale kordusele – parem üks korralik kordus, kui 10 mõttetut.
  • Keskendu treenitavale lihasele ja tunneta seda.
  • Käsi alla ja üles liigutades hoia peopesad keha ligidal ja ära tee liigutusse nö “kaart” sisse.
  • Liiguta raskust triitsepsi jõuga. Ära jõnksuta kehaga ega võta hoogu.
  • Triitsepsi treenimisel tee iga trenn 2-3 erinevat harjutust, igas 2-3 tööseeriat.

 

 

Personaaltreener Marko "Joker" Tooming
Personaaltreener Marko “Joker” Tooming

Marko Tooming (tuntud ka nime all Joker) on Eesti ühe suurima kulturismi- ja fitnessiportaali “Trainhard.ee / Bonsuna.com” eestvedaja. Jõutreeninguga alustas Joker teismelisena. Aastate jooksul on ta end pidevalt täiendanud erialast kirjandust lugedes ja oma ala tippudega treenides ning konsulteerides. Jokeri treeningpartneriteks on olnud Dorian Yates (6x Mr. Olympia), Dennis James (IFBB PRO 2012 Masters Mr. Olympia 3. koht), Jari Bull Mentula (IFBB PRO) jpt. EKFL-i treenerite koolituse läbinud Tooming on viimased paar aastat taas võistluskulturismiga tegelenud. Hetkel käib tõsisem koostöö IFBB PRO Lukas Osladili juhendamisel, kes kvalifitseerus 2016 Mr. Olympia võistlusele ja saavutas Nordic PRO-l suurepärase teise koha.

Sul on küsimusi ja soovid oma füüsilist vormi parandada? Treening- ja toitumiskavade ning personaaltreeningute soovi korral võta julgelt ühendust! Marko “Joker” Toomingu nõu ja abiga saavutad soovitud tulemuse loodetust varem!

Vaata lisaks:

Toidulisandid.ee ja Trainhard.ee

Tšeki ka teisi trenninippe:

*Kauni tagumiku saladus!
*Suvine six-pack pole kaugel!
*Pane biitseps kasvama!

 

 

Vaata lisaks

joel juht

Joel Juht: kui ma alustasin golfiga, siis mõtlesin kogu aeg, et mis pull platsil käib!

“Kui ma alustasin mängimist, siis mõtlesin kogu aeg, et mis pull platsil käib! Kõik olid …