ILU JA MOOD

Katri Katsi bikiinibrändi edu tõusis tänu vihkajatele ehk skandaal lõi müüginumbrid lakke

Eesti ühe suurima Instagrami jälgijaskonnaga Katri Katsi ehk Katri Palmi ümber lahvas juuni alguses bikiiniskandaal, kus seati kahtluse alla neiu bikiinibrändi Kiss n’ Thrill tõeline hind.

Lauljatar Heleza jagas Instagramis pilti AliExpressis müüdavatest bikiinidest, mis tema sõnul nägid Katri Katsi omadega sarnased välja. “Nelja euro eest tulid väga ilusad bikiinid mulle postkasti. Ärge laske ennast petta tüdrukud, ostate 70 euroga AliExpressi kaupa,” kirjutas Heleza oma postituses viidates Katri bikiinibrändile.

Üle 70 000 jälgijaga Kats rääkis, et tema bikiinidel, mis maksavad keskmiselt 70 eurot, on märgis, et need on valminud Balil. “Ja nii see ka on. Sealt on ostetud materjalid ning neid õmblevad kuskil 5-6 inimest, kes saavad hästi palka ning kes töötavad inimlikes tingimustes,” kinnitas Palm toona.

Katri sõnul on ta harjunud negatiivsete kommentaaridega: “Kaks viimast aastat on alati minu kohta olnud midagi öelda inimestel, kes isegi ei jälgi mind, vaid käivad stalkimas. Ma olen sellega harjunud, et minust mingeid väljamõeldud asju räägitakse.”

“Mina saan käsi südamel öelda, et ükski inimene pole haiget saanud sellepärast, et mina tahan teha, aga kui te ostate 4-euroseid bikiine, mida jah, ma olen ka kunagi ammu teinud, siis on kindel, et keegi on seetõttu kannatanud,” kinnitas suunamudija, et ta saab rahulikult õhtul magama minna teades, et tema töödeks ei ole kasutatud lapstööjõudu.

Katri rääkis värskele Kroonikale, et skandaal lõi tema bikiinide müüginumbrid lakke, sest süüdistuste järel tehtud põhjalik ülevaade neiu Instagramis toote produktsioonist, tõstis huvi märgatavalt.

Back to top button
Close