ELUSTIIL / HEAOLU / KULTUUR

Pikaajaline osta.ee müüja tõmbas klientidel naha üle kõrvade ja sai selle eest platvormilt kinga

Tarbijavaidluste komisjoni on viimasel kuul jõudnud mitu juhtumit, mis puudutavad kauplejat OÜ Metrolux (mlx.ee, kuid see veebisait enam ei tööta). Tänaseni kauples e-pood veel osta.ee platvormil.

Nimelt on tarbijad tellinud poest kaupa, kuid pole seda kätte saanud, seega on jäänud ilma lubatud kaubast ja ette makstud rahast. Tarbijavaidluste komisjoni kirjelduse järgi sai üks klient petta LED-prožektoritega, teine jälle veevoolikutega. Muster on sama: poest tellitakse kaupa, mis ei jõua kunagi kohale. Järgnevad katteta lubadused raha tagastamiseks või kauba saamiseks. Vahel ei saa kliendid aga poega üldse ühendust.

Negatiivset tagasisidet leiab ka poe Google’i arvustustest, kus kliendi kurdavad ebakvaliteetse teeninduse üle. “EI SOOVITA! Kahe toote ostul e-poest saadeti hilinemisega vaid üks ja ka seegi oli praak. Arvet ei saadetud koos kaubaga. Peale toote tagastust, vaatamata lubadustele, pole raha tagasi makstud,” seisab ühes arvustuses.

Komisjon tuvastas Metroluxi puhul olulised lepingurikkumised ja tegi otsused tarbija kasuks. Metrolux on varemgi meedia tähelepanu pälvinud, näiteks siin Delfi artiklis kirjeldab tarbija, kuidas ta ei saanud kätte ostetud mootorsaagi.

Tänaseni kauples müüja veel osta.ee platvormil, kuid ajakirjaniku pöördumise peale otsustas platvorm müüjaga koostöö lõpetada.

Osta.ee portaalijuht Tarvo Tesloni sõnul on Metrolux OÜ olnud müüjaks aastaid ja tuhandete toodete puhul võib ikka tulla arusaamatusi, kuid viimasel ajal on probleemide hulk märgatavalt kasvanud. “Vaatasime nende e-poe tegevusele uuesti peale, analüüsisime olukorda ja tegime otsuse koostöö lõpetada,” ütles ta.

“Osta.ee on turvaline ja kvaliteetne kauplemiskeskkond ja sellised koostööpartnerid määrivad seda mainet,” sõnas Teslon.

Back to top button
Close