Seitse nõuannet, kuidas vabaneda topeltlõuast

Ka kauni figuuriga naistel võib tekkida topeltlõug. See kuri voldike, mille tõttu ei oska ega julge kohe kuidagi pildile jääda.
Ära muretse — meil on Sulle seitse hüva nõuannet, kuidas sellest vabaneda!

1. Selg sirgu ja pea püsti!

Küürutamine teeb kõik vaid hullemaks — isegi kui oled topeltlõua pärinud, rõhutab kössis olek seda veelgi. Jälgi, et seisaksid sirgelt, sest nii hoiavad kaelalihased õigesti.

2. Naerata rohkem

Naeratamine tõmbab kaelalihased pingule. Paljud kaelalihastele mõeldud harjutused tõmbavad suu laialt naeratama.

3. Söö õigesti

Õige toitumine on üks efektiivsemaid mooduseid topeltlõuast vabanemiseks. Rasv kipub kogunema teatud paikadesse ja seda eriti vanemas eas ning lõuaalune on paraku üks neist. Tasakaalustatud toitumine aitab figuuri normi viia.

4. Tee laele musi

Kõlab päris kummaliselt,eks? Aga see on väga hea harjutus. Aja pea kuklasse, nii et su nägu on laega vastamisi. Siis toruta huuled justkui musi tehes ja hoia neid nii viis sekundit. Lõdvesta end ja korda sama harjutust 5-10 korda.

5. Tee lõuaringe

Tee poolringe, viies lõug paremalt vasakule ja jälle tagasi. Seda kaelalihastele mõeldud harjutust peaksid mäletama juba kehalise kasvatuse tundidest.

6. Suu lahti!

Harjutus on lihtne: tee suu nii lahti kui vähegi suudad, justkui tahaksid rusikat suhu mahutada. Hoia seda umbes 10 sekundit ja korda uuesti. Harjutus töötab paremini mingi takistusega, näiteks lõua alla asetatud stressipalliga.

7. Närimiskumm suhu

Nätsutamine on lõualihastele hea trenn, mis muudab muide ka lõuajoone teravamaks.

Allikas: allwomenstalk.com

Vaata lisaks

Suuhügienisti 7 näpunäidet, kuidas kodustes tingimustes hoida hambaid valgetena

Inimeste hammaste värvused on erinevad, kuid pea igaüks soovib säravvalgeid ja puhtaid hambaid. Valgendavate protseduuride …