AUTO

Uuring pani järjekorda autorendifirmad, mis tekitavad klientidele kõige rohkem peavalu

Which?-i tarbijauuringu tulemusel selgusid Euroopa kõige hullemad autorendifirmad ehk siis need, mille kohta esineb klientidel kõige rohkem kaebuseid.

Paistab, et kõige rohkem probleeme on autorendifirmaga Interrent. Tervelt 47 protsenti nende teenuseid kasutanud inimestest ütles, et ettevõttest auto rentimine lõppes nende jaoks suure peavaluga. Järgneb Goldcar 43 protsendiga.

Samuti selgus, et Goldcari ja Interrenti klientide jaoks on neli korda tõenäolisem, et neid ootavad rentimist lõpetades ootamatud lisatasud.

“Meilt küsiti raha asjade eest, mida me polnud alguses tahtnudki,” rääkis üks rahulolematu klient. “Lõpuks saime väikese osa rahast tagasi, kuid kokkuvõttes oli see üks suur jamamine.”

Kusjuures nii Goldcar kui ka Interrent kuuluvad Europcari brändi alla. Europcaril endal klientide hulgas on rahulolematuid 24 protsenti.

Kõige vähem kaebuseid oli Cicari (7%), Auto Reiseni (8%) ja Sixti (18%) kohta. Ülejäänud rendifirmade kaebuste hulk (sh Hertz ja Avis) on 25-30 protsendi juures.

Back to top button
Close